Monday, August 1, 2011

Tipu, Tipu dan Tipu Lagi!!!

Sumber dari blog Suara Lensa, sila klik sini.

Itulah tema yang sesuai buat pakatan pembangkang di Malaysia. Satu tema yang kotor akan tetapi 'bersih' bagi mereka. Konsep tema ini sudah tentu milik Anwar Ibrahim yang juga Ketua Pembangkang. Ia dicipta semata-mata mahu menggaburi mata rakyat. Dengan penciptaan tema sejak sekian lama inilah yang menyebabkan banyak perkara yang terbongkar. Selain kes skandalnya bersama pelacur China, kini Raja Drama itu membuat satu lagi drama. Bersih2.0. Pendemo mati. Tapi apakan daya. Allah Maha Besar. Allah Maha Mengetahui. Alhamdulillah, 'si mati' itu bukan sahaja kembali bernafas, tetapi mampu bersuara bagi mendedahkan kekotoran yang berlaku.
Suhardi Mohd mengakui beliau diupah untuk melakonkan watak si mati. Dan beliau juga tidak menafikan wanita berpurdah yang menangis kesayuan yang kelihatan dalam video yang dimainkan oleh pembangkang itu juga adalah antara pelakon ciptaan pembangkang. Takbir !!!

Nota YMIS: Mereka mencipta pelbagai kekalutan dan penipuan secara terang-terangan seolah-olah rakyat Malaysia ini dungu, bodoh dan buta. Mereka boleh menipu sekali, dua kali tetapi tidak banyak kali kerana penipuan yang mereka lakukan akan terbongkar dan terselak luas di hadapan mata rakyat. Allah Maha Adil, segala penipuan dan kemunafikkan mereka ini akan ditonjolkan kepada khalayak ramai. Tetapi yang sedihnya, masih ramai yang tidak mahu mengaku akan kebenaran penipuan yang telah dilakukan, mereka tidak mahu akur bahawa pemimpin mereka itu telah melakukan pembohongan besar-besaran terhadap mereka, penipuan terang-terangan. Mereka masih lagi tidak insaf dan muhasabah diri, masih mahu menegakkan benang yang basah. Hakikatnya, setiap hari akan terbongar pembohongan mereka, akan terpapar penipuan mereka. Kita tunggu dan lihat.....

No comments:

Post a Comment